sobota, 27 lutego 2016

Wiosenna stylizacja z klasą

Witam Was moi drodzy!
Dzisiejsza stylizacja jest klasyczna,bardziej oficjalna. Postanowiłam zrobić post z delikatnym czarnym płaszczykiem który doda nam klasy,pewności siebie. Propozycja jest wiosenna,co prawda jeszcze odrobinę czasu musimy poczekać aby wyjść z domu w lekkich ubraniach,eleganckich okularach przeciwsłonecznych i uśmiechać się do słońca. Natomiast wiosna jest o krok od nas,także już teraz zacznijmy się inspirować nowościami wiosennymi,stylizacjami które Wam postaram się jak najczęściej pokazywać. Mam nadzieję,że zmobilizujecie mnie również jeszcze bardziej do dodawania więcej postów i częściej,mam nadzieję,że spodoba się Wam moja stylizacja,mój pomysł oraz zdjęcia w których chciałam odzwierciedlić jak najlepiej się da to co chcę Wam zaprezentować. Zapraszam do oglądania! 









Top z frędzelkami/ Top with fringe - H&M
Płaszcz/ Coat - New Look
Torebka/ Bag - New Yorker 
Białe spodnie/  White trousers - Bershka
Czarne spodnie/ Black trousers - Bershka
Okulary/ Glasses - Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz